Klacht: ticket

op 16 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik vandaag een ticket gekocht via website van Turkish Airlines
ik het het betaald via ideal tevens heb ik een bevestiging gekregen
GlobalCollect inzake Turkish Airlines maar turkish Airlines meent nooit de betaling te hebben ontvangen 156,02 euro

Gewenste Oplossing:

kan iemand a.u.b. mij helpen of een tip geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 19 februari 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

19-Feb-2018 De heer, mevrouw Serin per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Heeft op 19 februari 2018 om 15:34 geantwoord

Ik moet nog steeds op turkish airlines wachten volgens global collect tot turkish airlines het geld teug stoort en vervolgens globacollect aan mij

Bericht van GlobalCollect

7 maanden geleden - 20-Feb-2018 De heer, mevrouw Serin per email geadviseerd om nog een keer contact op te nemen Turkish Airlines.

Alle klachten die gemeld zijn door serdal