Klacht: Thuisbezorgen

op 08 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben 2x 1,5 uur bezig geweest met het invullen van mijn boodschappenlijst voor de week boodschappen op Ah.nl. Tot 3x aan toe wordt er aangegeven dat mijn bonuskaart al geregisteerd is door een andere gebruiker. Na de eerste keer was ik al woedend maar heb ik toch nogmaals mijn hele week boodschappen lijst ingevuld en een andere bonuskaart opgegeven. Maar nee hoor, wederom hetzelfde probleem en weer mijn hele boodschappenlijst verdwenen.
Het komt op mij over dat er teveel klanten hun boodschappen thuis laten bezorgen en er dus blijkbaar geen personeel genoeg is dus laten we het de klant lekker moeilijk maken. Ik ben echt razend!!
Met als gevolg ik dus weer een nieuwe boodschappenlijst moet gaan maken voor 6 personen in andere winkels omdat de bonusaanbiedingen pas maandag in gaan en werkende mensen dan geen tijd meer hebben om uitgebreid te gaan shoppen!
Bedankt AH!

De site aanpassen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem1980