Klacht: THP motor interne vervuiling

op 19 september 2017 over Peugeot in de categorie Automerken

Vanaf haast direct na aankoop van mijn Peugeot 5008 was duidelijk dat het olieverbruik schrikbarend was.
Dit ook aangegeven bij garage Irikx Breda.
Conclusie was dat dit een bekend probleem was maar verder geen schade op termijn aan de motor zou veroorzaken.
Nu 7 jaar verder krijg ik vandaag te horen dat de inlaatkleppen moeten worden gereinigd.Kosten ongeveer 1000 euro.
Na reeds eerder navraag gedaan te hebben bij ANWB en op de hoogte te zijn van Tros radar waar dit probleem uitgebreid besproken is wend ik mij nu tot u.
U begrijp dat ik na heel veel jaren autorijden ( Toyota en 1 x VW) zonder enig probleem ik dit absoluut niet kan en ga accepteren.
Uiteraard verneem ik graag op korte termijn ivm reactie naar mijn garage ( Janssen in Rijsbergen ) wat de oplossing gaat worden.
Er vanuitgaand dat jullie het op gaan lossen neem ik voor nu verder geen vervolgstappen.
Zeker kijkend naar de melding kort na aankoop en de (heel) vele liters olie en ook al eerdere repataties kort na aankoop zal ik zeker verdere actie ondernemen.
Ik ben erg teleurgesteld in de kwaliteit van deze auto.
Ik hoor graag van u.

wanneer de oplossing voor de lange termijn is en de kosten vn de oplossing voor rekening komen van Peugeot Nederland.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hendrikx