Klacht: Thermostaatsnoer Princess bakplaat 3e keer kapot

op 29 september 2017 over Princess in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderstaande email naar Princess gestuurd. Als antwoord krijg ik een link naar de website.
” Voor de DERDE keer is de thermostaat kapot. Na ongeveer 10 keer gebruiken houdt hij ermee op! (NB Er wordt géén verlengsnoer gebruikt). Ik kan niet verklaren hoe dit komt. Het snoer wat nu kapot is 10A. Dat moet toch voldoende zijn. Het is zo jammer dat een nieuw thermostaatsnoer zo duur is. Bijna 15 Euro plus de verzendkosten is samen 19 Euro, terwijl een nieuwe plaat 30 Euro kost. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat er ieder jaar een nieuw snoer of een nieuwe plaat aangeschaft wordt! Graag uw reactie. ”

Gewenste Oplossing:

Kostenloos een nieuw snoer toegestuurd krijgen of minstens gratis verzending!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Princess

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Princess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L.J.J. Ribbens