Klacht: Theo Deur regiobank Leersum saboteert opzeggen rekening ws uit eigen belang

op 20 februari 2017 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Regiobank had lang niet de mogelijkheid voor een zakelijke betaalrekening, derhalve is er mrt 2011 een betaalrekening op mijn naam geopend ten behoeve van betalingen namens de BV.
Op 3 dec jl ontving ik een brief van het hoofdkantoor met vragen over deze rekening. Wat mij totaal fout viel waren de laatste 2 vragen; of ik afgelopen 5 jaar vw criminele handelingen in contact was geweest met politie en justitie en of ik afgelopen 5 jaar problemen heb gehad met financiële instellingen. Ik ben als directeur al 24 jaar klant bij Regiokantoor Deur Leersum !?
Nu heb ik van 4 – 7 dec 4 pogingen gedaan om deze rekening op te heffen. Helaas loopt de rekening nog steeds. Blijkbaar denkt de directeur Theo Deur te kunnen bepalen wanneer een rekening wordt opgeheven die op mijn naam staat !!! Dit moet toch niet kunnen en mogen ?

als de betreffende rekening is opgeheven of de tenaamstelling wordt aangepast naar de BV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door doit