Mijn Klacht:
Afspraak gemaakt om buitenscherm te laten vervangen van mijn telefoon. Netjes een formulier ingevuld om een afspraak te maken. Daarbij vertelt waar het omgaat inclusief om wat voor scherm het gaat. Het type foon en de kleur van de foon. Dit gedaan om The phonelab in de gelegenheid te stellen het juiste scherm te bestellen. Was niet op voorraad. Afspraak was gezet op dinsdag 28 jan 2025 iom de The phonelab. Echter op maandagavond werd ik gebeld door Phonelab. Was iets te laat met opnemen direct terug gebeld. Phonelab was gesloten. Ze hebben niets ingesproken of een mail gestuurd. Op de dag van de afspraak sterker nog 2 uur voor de afspraak zou plaatsvinden bericht van Phonelab scherm is niet op voorraad en of ik dan gelijk even aan wil geven wat de kleur van het toestel is. Je zou toch denken als je vrijdag aangeeft dat je dinsdag langs wil komen om je scherm te laten vervangen dat ze vrijdag ook daadwerkelijk overgaan tot het bestellen van het benodigde scherm. Nou niet bij Phonelab en zich dan verschuilen achter leugens over geen kleur bekend van uw toestel. Deze onvolwassen houding heeft mij een verlofdag gekost. Nooit eerder met Phonelab te maken gehad en dat zal ook nooit meer gebeuren. Slecht georganiseerd. Het feit dat er geen slechte reviews op hun site staat komt omdat zijn hun eigen reviews modereren. Mijn review hadden ze snel verwijderd. Nadat ik er een opmerking over had geplaatst hebben ze mijn review weer terug gezet. Geen een van de reviews aldaar zijn geverifieerd. Dat is een rode vlag.
Ronald
Gewenste Oplossing:
Afspraken nakomen je niet verschuilen achter leugens. Gedraag je als een serieuze webshop en handel de klachten echt af.
