Klacht: Teveel vakantiegeld overgemaakt

op 22 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Mijn complete vakantiegeld (ww-uitkering, 18 mei 2016) is overgemaakt naar Syncasso. Maar het was meer dan de openstaande vordering. Dus ik hoor geld terug te krijgen… Na zeker 15 telefoontjes van mij (en een paar keer door het UWV), krijg ik steeds het antwoord dat ik later terug moet bellen, maar dat de financiele administratie erboven op zit! Ze beweren namelijk dat ze het geld ‘niet kunnen vinden’! We zijn inmiddels een maand verder en ik krijg nog steeds geen uitsluitsel waar het geld is en wanneer ik het restant gestort zie op mijn rekening. Ik heb alle gegevens (inclusief betaalspec. van het UWV) vorig maand al gemaild, maar ze blijven erbij dat ze er mee bezig zijn en dat ik over een paar dagen weer moet bellen!

Als ik het teveel betaalde geld eindelijk op mijn rekening krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 22 juni 2016 om 14:15 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 22 juni jl. telefonisch contact opgenomen met betrokkene, tijdens het gesprek hebben aangeven dat het betreffende bedrag is getraceerd. Wij zullen het bedrag deze week aan betrokkene terugstorten op het opgegeven rekeningnummer. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Jpm0602

11 maanden geleden - Heel goed geholpen door dhr. Andringa van Syncasso... TOP! Wat hem in een uur is gelukt, hebben andere collega's een maand over gedaan!

Alle klachten die gemeld zijn door Jpm0602