Klacht: Teveel om in een titel te beschrijven

op 07 februari 2016 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in augustus een hoop besteld tafel dressoir bank en tv meubel, maanden op moeten wachten beschadigde en incomplete zoekgeraakte bestellingen noem maar op. Inmiddels is het februari en ik zit nog steeds met een dressoir die niet in elkaar kan terugbel afspraken komen ze niet na ik zou hier niks bestellen!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil of een dressoir die in elkaar kan of m'n geld terug van het dressoir

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

De benodigde onderdelen zijn inmiddels verzonden naar de klant. Klant heeft tevens een compensatie gekregen voor het ontstane ongemak. De klacht is nu in zijn geheel opgelost en de klant kan het product gebruiken. We wensen de klant nog veel plezier met de bestelling toe en hopen dat de klant helemaal tevreden is met het product.

Alle klachten die gemeld zijn door Graanoogst