Klacht: Teveel kosten berekend

op 22 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik krijg van Ziggo ineens een factuur nr: 362896515-00 van € 103 om deze maand even te betalen. Daarbij moet ik blijkbaar €19,95 aan eenmalige kosten betalen, welke ze zelf in de vorige factuur als korting hebben gegeven, dus dit is hun eigen fout! Daarnaast twee extra zenderpakketten, die ik binnen 14 dagen al heb geannuleerd, dus ook niet hoef te betalen.

Ik heb de maand januari en februari al betaald en nu heb ik daar ook nog kosten voor. Voor januari € 3,03 en voor februari € 4,47. Dit is niet mijn fout, maar jullie fout! Dit hadden jullie bij de vorige factuur moeten rekenen.

Ik verwacht een tegemoetkoming. Ik ga pas akkoord wanneer ik de kosten zonder de extra zenderpakketten hoef te betalen en geen activatiekosten, want die hebben jullie in de vorige factuur als korting gegeven. Mocht dit niet opgelost worden, dan stap ik na dit jaar meteen weer over! Heb namelijk nu al spijt om naar jullie te zijn gegaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Curly08