Klacht: Teveel incassokosten te betalen

op 11 maart 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Hallo ik baal enorm na vd week telegonisch contact te hebben gehad met segoria krijg ik tot mijn verbazing en irritatie een rekening van bijna 70 euro te betalen voor 15 mrt .ik ben het hietr absollut niet mee eens en betaal ook alleen de afgesproken bijna 17 euro die is afgesproken in het telefoongesprek.schandalig dat het zo gaat en ook nog beweren dat ik meerdere herrinneringen heb ontvangen wat niet zo is.ik zeg geen goede zaak!

Niets

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 20 maart 2017 om 15:14 geantwoord

Geachte mevrouw De Lange,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Heeft op 20 maart 2017 om 15:19 geantwoord

Ik wil tot een oplossing komen en alleen de bijna 17 euro betalen die in telefoongesprek is overeengekomen.bovendiem kreeg ik al voor de 15de dat betaald moest zijn al een brief met verhoging tot 70 euro das niet netjes en klantvriendelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacie79