Klacht: Teveel gerekend, vermoedelijk benzine

op 26 augustus 2017 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Voor de reis die gepland was van 19 mei tot 27 mei 2017, hebben wij een auto gehuurd bij SIXT.
Het reserveringsnummer was PT819390850 , en er was een overgeven van mijn Visa-kaart nummer.
Zoals verwacht, werd via ETRAWLER 193,29 € afgenomen van mijn Visa – rekening op 1/05/2017.
Deze som lijkt te kloppen met de te betalen som, verhoogd met de bijkomende verzekering.
SIXT RENT A CAR LISBOA haalde vervolgens op 28/05/2017, 115,63 € af van mijn rekening.
Vermoedelijk voor de brandstof?, maar dat kan niet die hoge som zijn, daar ik thuis met dezelfde wagen rijd, en er hooguit 40,00 € kan getankt worden, met een lege tank….
Ik kreeg geen detail, wat mij toch verbaast.
Dus vermoed ik dat er een 100,00 € teveel is afgenomen.
Vervolgens haalde SIXT RENT A CAR LISBOA op 16/06/2017, 17,00 € af van mijn rekening. Hiervan kreeg ik wel een detail, en dit klopt.
Als ik dit meld aan SIXT-car, dan verwijst men naar CARTRAWLER, en deze stellen dat de klachtenperiode voorbij is….

Als SIXT-car, het teveel gerekende terugstort. Ik vermoed dat er ongeveer 15,00 € getankt is, en dat er per vergissing 115,63 € is ingetypt.
Missen is menselijk, en als dit rechtgezet word, kan ik helemaal niet klagen, want voor de service niets dan lof.
Mvg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vergaelen