Klacht: Teveel geld betaald en krijg niks terug.

op 28 februari 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Vorige maand op 12 januari heeft mijn broertje een abbonnement afgesloten bij Fit For Free. Een daluren abbonnement voor 1 jaar van €14,95 per maand. Hierbij kreeg hij 1 maand gratis sporten en €12,00 korting omdat hij in 1 keer heeft betaald. Nu hebben ze bij fit for free yanga (drinken) ook meegerekend voor het hele jaar terwijl hij dat niet wou. Er werd gezegd dat hij dit bedrag wat hij heeft betaald in 14 dagen terug zou krijgen maar tot nu heb ik nog steeds niks ontvangen, ook zeiden ze dat hij nu 1 maand opzegtermijn heeft terwijl eerst werd gezegd dat hij nergens aan vast zit. Ook heb ik en een vriendin van mij ons aangemeld via hem dit betekent dat hij 2 maanden extra gratis sporten krijgt. Echter wordt er nu opeens gezegd dat er maar 1 inschrijving via hem is gedaan. Maar tot nu toe heb ik überhaupt niks terug gekregen van Yanga of tenminste 1 member get member korting. Erg slechte service!!! Ik begrijp niet hoe er maar 1 member get member bekent is aangezien ik en mijn vriendin het tegelijkertijd hebben gedaan in het filiaal in Zoetermeer aan de balie! Ik heb al veel emails gestuurd en ook meerdere keren gebeld maar er verandert niks.

Als we ons geld terug hebben gekregen wat wij extra hebben betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 28 februari 2017 om 11:53 geantwoord

Beste Melodie, zoals reeds per e-mail medegedeeld: \"Op dit moment heeft Ron een tegoed van in totaal € 55,51 inclusief een gratis maand Member Get Member. U geeft aan dat hij twee mensen heeft aangebracht. Echter, kunnen wij dat niet terugzien. Graag verzoeken wij u om dit kenbaar te maken op de vestiging zodat ze de andere Member Get Member gratis maand ook kunnen toevoegen.\" Het teveel betaalde bedrag zal uiteraard zo spoedig mogelijk (normaliter binnen 14 dagen) worden geretourneerd. Mocht u verder nog vragen hebben, stuurt u dan gerust een e-mail naar webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Melodie