Klacht: teveel geld afgeschreven

op 22 september 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag via worldpay geld overgemaakt. (Safecart.) Ik heb dt gedaan via Ideal. Ik kreeg bij de bestellingsinformatie iedere keer te zien dat de transactie was mislukt en daarop heb ik het nogmaals gedaan, en daarna, na dezelfde melding, een lger bedrag overgemaakt. Het bereft licenties voor mijn stuurprogramma (driverfinder PC license). Het bedrag van 29,95 is het juiste bedrag en de 2 bedragen van 41,99 zijn foutief. Ik wil dit geld zo snel mogelijk teruggeboekt hebben.

Gewenste Oplossing:

Als het teveel betalde bedrag is teruggeboekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 september 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door marie-anne mul