Klacht: Teveel geld afgeschreven

op 19 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb een bestelling gedaan maar terwijl ik dacht dat er 1 bestelling is gedaan is er 2 keer een bedrag van mijn creditcard afgeschreven. De 2e bestelling is niet gedaan en blijkt ook dubbel op 1 artikel na. Ik heb het pakket daarom bij de deur geweigerd en dus ook niet ontvangen. Echter nog geen geld terug of een bericht. Ik kan ook nergens vinden hoe contact op te nemen en op mijn bestellingen krijg ik geen details om te reageren

Ik wil mijn geld terug van €49,01

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 juli 2016 om 10:18 geantwoord

Beste klant,

Het spijt ons voor het veroorzaakte ongemak.

Omdat het pakket ondertussen verzonden werd kunnen we deze niet meer tegenhouden.

We zullen u vragen het pakket te weigeren wanneer het aangeboden wordt, dan zal het terug naar ons verstuurd worden. Op het moment dat we het geweigerde pakket terug ontvangen hebben, zal ons magazijn u contacteren om de volledige terugbetaling te voldoen.

Indien u verder nog vragen heeft aarzel niet om ons terug te contacteren.

Hermes,
MiniInTheBox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brassies@kpnmail.nl