Klacht: teveel betaald met uitchecken

op 05 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik had de bus 316 van schiphol airport naar sassenheim station. de bus vertrok om 16:28 vanaf schiphol. bij bushalte de nachtegaal in hillegom moesten we overstappen naar een andere bus. van de bus chauffeur moesten we uitcheken. maar op het uit check paaltje stond: sassenheim station. terwijl we bij de nachtegaal uitchekten. we hebben dus tot aan sassenheim station betaald ipv de nachtegaal. toen we dit tegen de chauffeur zijden ging deze schreeuwen en verliet de bus.

ik ben tevreden als ik het geld van deze hele rit terug krijg gestort op mijn rekening.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 mei 2017 om 21:35 geantwoord

Beste william oldhoff,

Niet leuk om te lezen dat je teveel hebt betaald voor je reis omdat je moest overstappen op een andere bus. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt opgepakt en uitgezocht. Voor het teveel betaalde bedrag geef ik je het advies om een restitutieverzoek via het contactformulier op onze website door te geven https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-opnemen.htm. Dit is helaas langs deze weg niet mogelijk.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vandaag. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door william oldhoff