Klacht: Teveel betaald

op 08 juli 2019 over Plopsaland in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een klacht in te hebben gediend bij de klantenservice, geen reactie meer ontvangen.
Wij zijn enige tijd geleden met onze zoon naar Plopsaland Coevorden geweest. Wij hebben moeten betalen voor een kind 1m (terwijl onze zoon 98cm is alleen met schoenen en stekels komt hij op 1m). Wanneer hij echter in de attracties wilt (zoals de botsauto’s) wordt hij geweigerd omdat hij geen 1m is.

De reactie van Plopsaland: dit had u in het park moeten melden. In het park werd er echter tot 4 keer melden toe, niets mee gedaan. Het laatste bericht van Plopsaland : Wij kunnen achteraf niets meer voor u controleren. Hiermee is voor hen de kous af.

Nooit meer zullen wij ook maar overwegen naar dit attractiepark te gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij een vergoeding hebben gekregen in de vorm van geld. Geen tegoedbon o.i.d. daar wij nimmer nog naar dit attractiepark wensen te gaan. Ook is het voor ons minimaal 2 uur rijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plopsaland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plopsaland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WvdH1985