Klacht: Teveel betaald!

op 26 april 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de parkmobile ap.
Ik heb de meter na een half uur stop gezet. Ik krijg een foutmelding. En daarna verdween de ap van mijn voorscherm. Dat gebeurt altijd als ik hem atop zet. Als de ap nog aanstaat dan blijft hij op de voorgrond staan.
De volgende dag wilde ik weer gebruik maken van de app. Rn zag ik tot mijn schrik dat de teller nog steeds liep. En zag een rekening van 45 euro.

Ik wil alleen betalen voor de tijd dat ik daar daadwerkelijk was. Dat de app een storing heeft of wat dan ook kan ik niks aan doen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

3 maanden geleden - Beste mevrouw Hanan, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat uw kosten hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Graag willen wij u doorverwijzen naar de website https://parkmobile.nl/radar en u vragen het formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Aan de hand daarvan zullen wij uw situatie verder onderzoeken. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door Hanan27299