Klacht: Teveel betaald

op 22 september 2016 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Op woensdag van 16:53 – 18:00 uur betaald in Zeist voor het parkeren in het centrum.
YellowBrick heeft hiervoor 15,27 Euro parkeerkosten in rekening gebracht terwijl het volgens gemeente Zeist maar 1,90 per uur kost.

Ik ben tevreden als het teveel betaalde geld retour staat op mijn rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

2 maanden geleden - Beste meneer Omerzu, u heeft geparkeerd in zone 3703 van de gemeente Zeist. Die gemeente heeft bepaald dat dit een zone is waarin alleen geparkeerd mag worden tegen de kosten van een dagkaart. Dat is dan ook de reden dat u ?15 heeft moeten betalen voor deze transactie. Voor iedere transactie in deze zone, hoe kort ook, wordt hetzelfde vaste bedrag in rekening gebracht. Voor het starten van de transactie wordt u in deze zones altijd gewaarschuwd dat er een vast tarief geldt en wordt er gevraagd of de keuze wilt bevestigen. Het uurtarief is in deze zone niet van toepassing. Met vriendelijke groet, Bianca

Alle klachten die gemeld zijn door omerzumc