Klacht: teveel betaald

op 03 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3-6-2016 ben ik met de Arriva Buurtbus 260 vervoerd van station Geldermalsen naar halte Hondsgemet. Bij uitchecken bleek de prijs voor de rit Eur 3,43 te bedragen, tegen normaal Eur 0,97. De buschauffeur heeft onderweg tweemaal zijn reiscomputer opnieuw gestart. Uit ervaring weet ik dat dit tot foute ritprijzen kan leiden.

Gewenste Oplossing:

Gaarne het teveel betaalde op mijn rekening terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johannes,

Niet leuk dat je door het tweemaal opnieuw opstarten van de reiscomputer vermoedelijk te veel hebt betaald voor de rit. Helaas kan ik via dit forum geen restitutieverzoek in behandeling nemen. Ik zou je aan willen raden om via de website een bericht te sturen. Hier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm kun je een bericht sturen met daarin uitleg over je restitutieverzoek.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door J.L.Neijenhuis