Klacht: Teveel bagage geld betaald

op 06 juli 2019 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 juli PC1255 Istanbul Sabiha

Rond 16:00 uur ben ik naar de balie gegaan om extra bagage te kopen.

De dame verteld mij dat het niet kan, en verwijst mij naar de incheck balie’s. Hierbij zegt ze ook dat ik via internet moet kijken of ik extra bagage kan kopen.

In de afgelopen 2 weken heb ik twee keer bij de balie’s extra bagage gehaald zonder enige probleem.

Ik begrijp niet waarom ik wordt weggestuurd.

Als 10 kilo 30 tl is bij de recepties heb ik voor 20 kilo 780 tl betaald.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik het verschil terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nejla Aydogan