Klacht: Testproduct blijkt niet gratis

op 06 oktober 2017 over Natucap in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb een testproduct (10 dagen) aangevraagd via de website. Verbaasd was ik over feit dat ik 2 volle potjes ontving. Na de 10 dagen testperiode geen hrammetje afgevallen, dus direct retour gestuurd. Zelf hiervoor kosten moeten maken omdat er geen retour procedure aangeboden werd.
Zojuist een ingebrekestelling gekregen (per post), omdat ik de factuur die nooit ontvangen is niet betaald heb.
Ze reageren nu niet, en telefoonnummer bestaat niet…
Het lijkt erop dat alles inderdaad niet heel netjes verloopt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien de factuur kwijtgescholden wordt en dit bevestigd wordt door forskolin-forte.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Natucap

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Natucap nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rigard