Klacht: Terugzending boeken

op 29 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik ben vanaf 11/7 met van Dijk educatie in de weer ivm nog in te leveren boeken van mijn zoon Jelle Brans.
Het gaat om artikelnummer 7912991 Grande Lignes, cahier d\’activite 1,2 en 3.

Inmiddels ben ik 6 contactpersonen op de klantenservice en 11 contactmomenten verder. Een een schade factuur van 41,75 Euro.

Een korte samenvatting
Deze boeken zijn 19/7 ontvangen. bevestiging per mail ontvangen
21/7: herinneringsmail dat de boeken nog niet binnen zijn, nu met een ander nummer namelijk: 9789001802790
26/7: mail van van Dijk ( Vera Silkes) met vraag welke boeken zijn geretourneerd; beantwoord 26/7
27/7: mail van van Dijk ( Anita Vooijs) met verzoek om verzendbewijs om situatie te onderzoeken
28/7: beantwoord met kopie online postzegel van 3,65 Euro ( tot 2 kg) waarop de adresgegevens van van Dijk staan
3/8: bericht dat dit verzendbewijs niet correct is ( Dyon de Jong/van Dijk), moet een track en trace zijn; deze heb ik helaas niet
11/8: mail ontvangen met factuur voor niet ingeleverd boeken a 41,75 Euro
11/8: mail ontvangen van van Dijk: dank we hebben alles ontvangen
We waren zelf met vakantie tot 22/8

22/8: telefonisch contact opgenomen met van Dijk ( mevr. Lanstra) om de situatie te bespreken, ze hadden 3 boeken ontvangen, er mist er nog 1???
De set blijkt uit 3 boeken te bestaan
23/8: telefonisch contact met van Dijk, Yvette Lanstra, dat dit een miscommunicatie is; er zijn 2 artikelnummers voor dezelfde boekenset en de set bestaat maar uit 3 boeken en niet 4.Door mevrouw Lanstra is bevestigd dat er 3 boeken ontvangen zijn.

Zij beloofd dit opnieuw uit te zoeken en zelf hier op terug te komen…
Opnieuw een mail gestuurd met alle uitleg aangezien ze de vorige correspondentie kwijt zijn

26/8: mail van van Dijk ( Mark de Puijsselaar) dat er maar 1 boek ontvangen is, overige boeken zijn vernietigd, set is niet compleet, vernietigd, factuur blijft bestaan.

29/8: geantwoord dat ik na 6 verschillende contactpersonen en 11 contactmomenten de klacht op klacht.nl ga zetten omdat we niet tot een oplossing kunnen komen.
Mijn visie:
De boeken zijn netjes teruggestuurd maar waarschijnlijk niet goed in een systeem gezet. Er bestaan 2 artikelnummers voor dezelfde boekenset.
Ergens is er een fout gemaakt in het systeem maar Van dijk Educatie blijft het probleem terugleggen bij de klant en zoekt het niet zelf intern.
Daarbij is het zeer klantonvriendelijk om 6 verschillende contactpersonen te hebben, automatische mails te versturen met alles is binnen en vervolgens een factuur.

Als de factuur volledig gecrediteerd wordt en excuses aangeboden voor de overlast die zij hebben veroorzaakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:31 geantwoord

Beste mevrouw Gielen,

Wij vinden het vervelend dat u al meerdere keren contact met ons heeft gehad over deze situatie. Wij zien in ons systeem dat u inderdaad op 19 juli 2016 een bevestiging heeft ontvangen van een retourzending, naar aanleiding van deze bevestiging gaan wij de schadenota van € 41,75 crediteren. U ontvangt hier binnenkort een bevestiging van via de mail.

Excuses voor het ongemak!

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

1 jaar geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Van Dijk Educatie is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MC Gielen