Klacht: terugzending

op 27 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probleem met terugzenden. Ik kreeg het weer teruggestuurd. de post gaf aan dat het adres niet goed was.Kontakt opgenomen met Luxstyle.nl., het adres was wel goed, maar ik kon het nu weer naar een ander adres sturen . Dat heb ik gedaan,maar dit kostte mij weer 15 euro.
Nu kom ik net thuis, krijg ik een laatste aanmaning ,ik heb geen eerste aanmaning gehad. Daar komt nog eens bij dat de datum 19-05-1016 gestuurd is, en nu pas binnen gekregen.
binnen 10 dagen betalen maar daar is al een week om.
Ik heb het pakket gisteren weer opgestuurd ,en daar heeft mijn woonondersteuning gisteren met jullie over gemaild.
Om nu gelijk te gaan dreigen met externe incasso , vind ik schandalig

Gewenste Oplossing:

Dat ik niet hoef te betalen.
ik heb 2x verzendkosten betaald, en het op tijd opgestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WEROKIDA