Klacht: TERUGZENDEN VAN EEN PAKJE

op 26 juli 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HAD EEN AFSLANKINGKORSET BESTELD OP HET EERSTE GING HET NIET VOOR DE BETALING MET MIJN KAART IK STOP DE BESTELLING EN BEGIN OPNIEUW GELUKT IK KREEG 2 PAKJES DIE TENSLOTTE NIET GOED WAREN TE GROOT AAN HET LICHAAM EN TE KLEI AAN DE BILLEN STUUR DE 2 PAKJES NETJES TERUG ZOALS AANGEGEVEN KRIJG EEN MAIL DAT ALLES IN ORDE WAS VANDAAG KRIJG IK EEN PAKJE TERUG ADRES ONBEKEND

Gewenste Oplossing:

ALS ALLES IS ZOALS HET MOET

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 31 juli 2016 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeannette,

Bedankt voor uw feedback.

We hebben inmiddels beide retourneringen ontvangen. Omdat een van de retourneringen later is aangekomen bij ons, stond de factuur van deze zending nog open.

We hebben inmiddels de factuur gesloten en de betaling terug geboekt op uw creditcard. U kunt de betalingsherinnering negeren.

Onze excuses voor het ongemak en verder nog een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door ZINA JEANNE