Klacht: TERUGZENDEN VAN EEN PAKJE

op 26 juli 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

HAD EEN AFSLANKINGKORSET BESTELD OP HET EERSTE GING HET NIET VOOR DE BETALING MET MIJN KAART IK STOP DE BESTELLING EN BEGIN OPNIEUW GELUKT IK KREEG 2 PAKJES DIE TENSLOTTE NIET GOED WAREN TE GROOT AAN HET LICHAAM EN TE KLEI AAN DE BILLEN STUUR DE 2 PAKJES NETJES TERUG ZOALS AANGEGEVEN KRIJG EEN MAIL DAT ALLES IN ORDE WAS VANDAAG KRIJG IK EEN PAKJE TERUG ADRES ONBEKEND

ALS ALLES IS ZOALS HET MOET

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 31 juli 2016 om 17:41 geantwoord

Beste Jeannette,

Bedankt voor uw feedback.

We hebben inmiddels beide retourneringen ontvangen. Omdat een van de retourneringen later is aangekomen bij ons, stond de factuur van deze zending nog open.

We hebben inmiddels de factuur gesloten en de betaling terug geboekt op uw creditcard. U kunt de betalingsherinnering negeren.

Onze excuses voor het ongemak en verder nog een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door ZINA JEANNE