Klacht: terugstorten van bedrag van retour gezonden producten?

Malbatre op 22 juni 2013 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-05-2013 heb ik enkele producten retour gezonden ( totaal voor € 26,90) Dit heb ik gedaan met tracktrace, dus is het pakket door u ontvangen.
Tot op heden heb ik dit bedrag nog niet van u teruggestort gekregen.
–Retourgezonden: Draadloze headset( Ref.8961.211..€19,95)
en Trapvormige organiser (Ref.9328.014..€6,95)

Mijn klantnr is 70 93 08 08 90 25
Mijn bankrekeningnummer is ING 694906

Gewenste Oplossing:

Spoedig terugstorten van bovengenoemd bedrag op bijgaand rekeningnummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Temps L

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Temps L over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Temps L een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Temps L

11 jaren geleden - We hebben contact opgenomen met de klant en alles is naar behoren opgelost. Mevrouw is tevreden over de afhandeling van de klacht.

Temps L

Heeft op 29 augustus 2013 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 29-08 klant gesproken en alles is naar behoren opgelost en klant is zeer tevreden over afhandeling van klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door