Klacht: Terugscan (typisch geval van een bedrijf dat een standaard probleem niet kan oplossen)

op 05 juli 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Net als vele anderen heb ik ook terugscan staan bij track & trace. Dit gebeurt dus een kwartiertje voordat ik deze klacht hier plaats. Ik was gewoon de hele dag thuis.

GLS: fix eens je problemen als mensen klagen over hetzelfde probleem. Het is vast een luie koerier die naar huis wilde, dus gaat hij het pakketje maar terug meenemen naar het depot en liegen over dat we niet thuis zijn. Ik weet wel raad met die gast als hij mijn pakketje komt brengen. Smerige luilak.

Vanaf nu zal ik ook alle web shops weren die GLS gebruiken (waarom zou je?). PostNL is vele male beter dan deze onzin.

Ik wil mijn pakketje z.s.m. bezorgd hebben.

Ik wil mijn pakketje nu of morgen en geen seconde later. Doe je werk gewoon goed of doe het niet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht esmr

1 maand geleden - Vandaag dus ook bericht gekregen dat de koerier aan de deur is geweest, maar natuurlijk is de klant doof en hoort de bel niet. De koerier was er zogenaamd om 16:00 vandaag. Ik heb precies voor 16:00 (rond 15:50) een pakket van PostNL in goede orde ontvangen. Ik heb al die tijd gewoon dichtbij de voordeur gestaan, geen oordopjes, geen lawaai, etc. Mijn bel maakt ook een t*ring lawaai, dus die hoor je 100%. We horen zelfs de bel van de buren en vice versa. Dus dat verhaal gaat niet op. Er is geen briefje in de brievenbus en er was geen enkel ander busje dan het PostNL busje. Dus, de GLS koerier liegt gewoon weer, hij was er helemaal niet. Net een bericht gekregen en ze houden gewoon vol dat de koerier wél is langs geweest. DAT IS GEWOON NIET WAAR! Die koeriers liegen tegen de klantenservice en zij geloven die malloten ook, ongelooflijk... De bestelling is geannuleerd en GLS mag het lekker terug meenemen naar de web shop. Helaas werken alle web shops die het door mij gewenste product leveren met GLS, dus ik hoef dat hele ding helemaal niet meer. Zo hatelijk is GLS gewoon. Ik ga als koerier solliciteren bij GLS, dan hoef ik lekker geen werk te doen. Ik meld wel dat alle klanten niet thuis waren en dan kan ik lekker chillen. Lijkt mij het beste.

Alle klachten die gemeld zijn door esmr