Klacht: Terugname trop lift

op 13 februari 2018 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Op 4 oktober 2017 hebben de een traplift besteld , de medewerker had ons gezegd “zou iets gebeuren met mijnheer we nemen de traplift terug”!het is vermeld op hun holder !!!Trap lift geplaats op 10 oktober, ondertussen is mijn echtegenoot overleden op 18 december. Ik heb contact genomen met practicomhort om de lift laten demonteren. Maar , na veel telephoon contact krijg ik geen antwoord op mijn vraag “wanneer kommen jullie de traplift demonteren. Il ben franstalig nooit kan il met een medewerker die frsns spreekt, nochtans ben ik in contact geweest met een persoon die frans sprak maar het is nu al een week dat on bel zone et succes! Mails telefoon blijven zone et antwoord!!

Een afspaak zo vlug mogelijk te plan en aub

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PractiComfort over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 13 februari 2018 om 14:18 geantwoord

Beste mevrouw Roelens,

Allereerst mijn oprechte excuses voor het feit dat u geen antwoord kreeg op uw vraag. Inmiddels heeft mijn collega contact met u opgenomen voor een afspraak.

Wij zullen de traplift maandag 19 februari jl. demonteren.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door Roelens