Klacht: Terugkomend op klacht van 29 mei “blackjack”

op 18 juni 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan de klacht van 29 mei over de eigen box bij blackjack niet meer heropenen omdat deze is afgesloten.
Voor mij is deze klacht helaas nog niet afgesloten, dit omdat er beloofd is dat er een brief opgestuurd zou worden, maar dit is niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als de brief nu wel daadwerkelijk komt, daarna kan ik bepalen of de klacht voor mij met tevredenheid is afgesloten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 19 juni 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Donnypruijmboom2