Klacht: Terugkijken internetbankieren

op 14 juni 2017 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de regiobank kun je maximaal 24 maanden terugkijken in je afschriften. Nu heb ik 28 maanden terugkijken nodig voor de rechtbank. Het is onmogelijk om aan mijn verzoek te voldoen. Ik kan wel van de 3 rekeningen afschriften toegestuurd krijgen á 5 euro per afschrift. Dit grapje gaat mij 60 euro kosten, 3 rekeningen maal 4 maanden. Ik vind dit niet kunnen, iedereen moet voor de belasting de administratie van 5 jaar bewaren, alleen regiobank doet hier niet aan mee. Het komt er dus op neer dat ik eigenlijk elke maand zelf de afschriften uit moet printen om terug te kunnen kijken, en dat in het huidige digitale tijdperk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik voor een termijn van 5 jaar terug zou kunnen kijken, gewoon vanaf 01-01. Niet zoals het nu is, 24 maanden, met exact de datum van vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Hamer