Klacht: Teruggaven van ons geld

op 11 november 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Wij wachten al 2 maanden op ons geld hebben op 11 9 1017 voor schot betaalt hebben 2 dagen later geannuleerd hebben 7x gebeld beloven van alles maar doen tot heden niets het is een groot K bedrijf dus u bent gewaarschuwd betaal nooit aan

Als ze het geld snel over maken 2maanden is toch wel erg lang

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 16 december 2017 om 14:00 geantwoord

Beste heer Wilms,

Allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraging. Fijn dat wij elkaar telefonisch hebben kunnen spreken en het samen hebben opgelost. Zoals telefonisch aangegeven is het bedrag reeds aan u terug gestort.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

Silver Mobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Reactie van de melder van de klacht G Wilms

3 weken geleden - Geachte dames en heren, De oplossing is nog onder uitgevoerd! U geeft aan het geld overgemaakt te hebben. We hebben meer dan de gebruikelijke tijd dan nodig is voor een overboeking gewacht. We zijn nu bijna een week verder en de overboeking is nog niet op onze rekening bijgeschreven. Ook de bank geeft aan dat het geld nog niet “Binnen” is. Stuur ons svp een bewijs van overboeking. Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door G Wilms