Klacht: teruggave reis

petersnel op 06 september 2021 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

In december 2019 heb ik twee tickets gekocht bij Travelgenio voor een reis naar australië. Deze zou worden verzorgd worden door Thai airways. Door covid werd de reis geannuleerd. Vele malen geprobeerd Travelgenio te bellen, maar dat bleek onmogelijk. Vervolgens mails gestuurd, waar op werd gereageerd dat geduld moest worden betracht, maar dat de teruggave van mijn tickets geregeld zou worden. Intussen is het anderhalf jaar later en nog steeds geen enkel bericht van Travelgenio.
Ik zou graag het geld van mijn tickets terug willen. Het gaat om een behoorlijk groot bedrag.

Ik wil het geld dat ik betaald heb voor mijn tickets terug en wel zo snel mogelijk, maar binnen een maand.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travelgenio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelgenio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelgenio

Heeft op 07 september 2021 om 21:15 geantwoord

Beste petersnel petersnel,

We hebben vernomen dat onze collega\'s van het Advanced Customer Support-team contact met u hebben opgenomen over uw vraag. Alle informatie is per e-mail verzonden naar hetzelfde adres dat u tijdens het aankoopproces hebt opgegeven.

We vragen u vriendelijk om contact met hen op te nemen via de e-mailthread die al is geopend met het e-mailadres dat is gebruikt in het boekingsproces.

Bedankt en groeten

Alle klachten die gemeld zijn door petersnel