Klacht: Teruggave premiereserve overlijdensrisicoverzekering

op 24 december 2012 over ING in de categorie Banken

Op 9 juni 2008 heb ik de overlijdensrisicoverzekering bij uw maatschappij Postbank Levensverzekering NV opgezegd met het polisnummer A 08971503900A en polisnummer A 08971503900B, echter, vóór het einde van de verzekering. Bij deze overlijdensrisicoverzekering is sprake van een premievrije waarde. Conform Artikel 978, 2e lid van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek Afdeling 3, heeft de verzekeringnemer recht op deze premievrije waarde.
Tot nu toe heb ik geen teruggave van deze premiereserve van u ontvangen, noch het premievrije polisblad.

Ik verzoek u de premievrijwaarde per omgaande aan mij over te maken op mijn, bij u bekende, bankgirorekeningnummer.
Ter informatie:
Ingangsdatum verzekering was 27 april 1994.
Beëindigingsdatum verzekering was 1 oktober 2008.
Ook verzoek ik u, mij de premievrije polis te verstrekken.

6 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

ING

Heeft op 07 januari 2013 om 16:10 geantwoord

We hebben de klacht bij de juiste afdeling neergelegd. De zaak is daar in behandeling.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Niessen