Klacht: Terugbetaling vindt niet plaats, slechte communicatie

op 06 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb al meerdere malen gebeld en gemaild met Lidl omdat zij een fout hebben gemaakt met het verwerken van een retoursbestelling. En ik wacht nog steeds op mijn geld.

Reacties zijn traag, telefonisten weten bijna niks en moeten het lang uitzoeken en beloven vervolgens elke keer dat het nu echt geregeld wordt maar het wordt telkens niet nageleefd.

Mijn geduld begint écht op te raken en ik vind het ronduit schandalig dat ik zo er achteraan moet om mijn geld terug te krijgen.

Heb een klacht ingestuurd en krijg niet eens een reactie.
(bestel nr. 1100888917)

Zodra ik mijn geld terugkrijg en daarnaast gecompenseerd word voor alle tijd en moeite die ik hier al aan kwijt ben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ottomisvico

3 maanden geleden - Wederom een kort e-mailtje gekregen waaruit blijkt dat mijn e-mail helemaal niet gelezen is. Nog steeds mijn geld niet terug.... Echt ronduit schandalig!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2017 om 14:04 geantwoord

Heeft op 14 juli 2017 om 14:16 geantwoord

Ik heb nog steeds geen vergoeding teruggekregen voor de flessen die stuk zijn gegaan tijdens het vervoeren. Dit gaat om 3 stuks. Ik heb maar 5 van de 8 teruggestort gekregen. De rest van deze bedragen zijn allemaal andere betalingen. Maar ik heb er geen zin meer in om hier nog een minuut moeite in te steken. Heb een bon gehad van 10 euro, minus die euro's die ik nog kreeg hou ik paar euro over. Maar toch bedankt....

Alle klachten die gemeld zijn door Ottomisvico