Klacht: terugbetaling via webshop

op 12 augustus 2016 over Le Ballon in de categorie Schoenenwinkels

begin juni bestelde ik enkele kledingstukken via de webshop. 1 van de shirts kwam kennelijk niet door de kwaliteitscontrole en werd niet geleverd, wat uiteraard kan gebeuren. Ze beloofden het bedrag z.s.m. terug over te maken (ik had betaald per creditcard). Tot op de dag van vandaag (en drukke mailwisseling verder) heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. Het gaat over een bedrag van een kleine 21 euro waar ik al 2 maanden op moet wachten, terwijl ze dit bedrag niet eens af mochten houden. Le Ballon legt de bal steeds bij Icepay, het bedrijf waar ze qua betalingen mee samenwerken.

Le Ballon moet direct het bedrag overmaken wat ik na 2 maanden echt wel mag verlangen. Verder uitzoeken van wat er fout is gegaan mogen ze naderhand doen, klant mag hier mijns inziens niet de dupe van worden. Krijg op mijn laatste 3 mails niet eens meer reactie zelfs......... echt heel klantonvriendelijk van ze (ik koop zowel via webshop als in de stenen winkels, maar op deze manier raken ze zeker klanten kwijt!)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Le Ballon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Le Ballon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mchehappel