Klacht: terugbetaling retour verzending !

op 04 oktober 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

eind juni of begin juli heb ik bij dealdigger 16 Gilette Fusion sheermesjes gekocht deze zijn ongeveer 3 weken later geleverd, bij het open doen van de verpakking was het mee duidelijk dat het om namaak scheermesjes ging en dat je je daar niet mee kan scheren zonder kwetsuren op te lopen, ik heb mijn klacht laten weten aan dealdigger en begin Augustus heb ik een mail van hun gehad dat ik het maar retour moest sturen wat ik ook gedaan heb en op de manier hoe zij het gevraagd hebben wat me trouwens ook nog eens 6.88 € verzendkosten heeft gekost, Sinsdien heb ik verschillende mails verstuur naar Dealdigger met de vraag wanneer ik eindelijk mijn geld terug krijg , telkens krijg onmiddellijk een mail terug dat ik op werkdagen binnen 48 uur een antwoord zou krijgen maar op alle mails heb ik tot nu toe heb gedaan heb ik nog geen enkel antwoord gehad.

Ik ben pas tevreden als ik mijn bestelling terug betaald zie en liefst ook de verzendkosten 6.88 € omdat ik vind dat ik niet moet opdraaien voor verzendkosten van die namaak scheermesjes

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 11 oktober 2016 om 17:01 geantwoord

Wij hebben op alle mails van de klant gereageerd met de vraag of de klant zijn IBAN/rekeningnummer kon geven zodat wij de refund konden doen.
Wij kregen geen respons behalve nieuwe mails met de vraag betreft de refund, wellicht komen de antwoorden van ons in de klant zijn spambox?
Inmiddels hebben wij via Facebook het rekeningnummer gekregen en kunnen wij de refund doen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick vande kerkhof