Klacht: Terugbetaling onterechte in rekening gebrachte servicekostenafhandeling klacht

op 20 augustus 2018 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van mijn eerdere meldingen (14 en 15 augustus j.l) over het onterecht in rekening brengen van servicekosten door installateur a.g.v. een kapot hydroblok aan een Nefit Topline Compact HRC 30CW, heb ik vandaag 20 augustus opnieuw een reactie van Nefit ontvangen (zie hieronder) en is daarmee de klacht voor Nefit, eenzijdig, opgelost!!

Geachte heer Hofkens, U heeft een klacht over kosten die wij u niet in rekening hebben gebracht, maar kosten die in rekening zijn gebracht door uw installateur. Nefit kan deze kosten helaas niet vergoeden omdat wij dit niet kunnen beoordelen. Wij adviseren u dit nader met uw installateur te bespreken.
Met vriendelijke groet, Nefit Consumentenservice.

Dit is dus waar het precies om gaat de firma Kemkens geeft aan dat ik de kosten á € 56,25 bij Nefit zou moeten verhalen en vervolgens geeft Nefit aan dat ik dit met de installateur Kemkens moet regelen.

Dit is nu precies waar ik het over heb in de 1e melding en waarbij ik heb aangegeven dat ik van dergelijke zakelijke spelletjes verschoond wil blijven.

Daarnaast vind ik het werkelijk schandelijk dat ik van mijn pensioentje een dergelijke bedrag moet betalen terwijl het om een erkende productiefout gaat en binnen de garantie hersteld wordt.

Pak als bedrijf gewoon je verantwoording als je een ondeugdelijk product zoals de Nefit Topline Compact HRC 30CW in de markt zet!

Hopelijk gaan potentiële kopers deze klachten ook lezen en ontdekken hoe Nefit met de klant omgaat en zich verschuilt achter garantie voorwaarden.

Gewenste Oplossing:

Nog steeds wanneer het onterecht in rekening gebrachte bedrag á €56,25 wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nefit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nefit nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 07 september 2018 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hofkens,

Naar aanleiding van uw derde melding op klacht.nl kunnen wij helaas niet nader van dienst zijn betreffende de kosten die uw installateur in rekening heeft gebracht.

Kosten die niet door Nefit in rekening zijn gebracht komen niet voor vergoeding door Nefit in aanmerking. Met de kosteloze reparatie heeft Nefit aan haar vergoedingsverplichtingen voldaan.

Met vriendelijke groet,
Nefit Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hofkens