Klacht: Terugbetaling niet ontvangen

op 26 mei 2021 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind april mijn internetaankoop in de winkel terug gebracht, maar heb het aankoopbedrag niet retour ontvangen. Zara houdt vol dat het bedrag is teruggestort op mijn betaalrekening, helaas is er bij mij niks bijgeschreven. Op de credit nota staat geen banknummer vermeld. Deze informatie kunnen ze naar eigen zeggen niet delen. Zara kan mij dus niet vertellen waar mijn geld is gebleven. Ik vind het belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld retour heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ljbo