Klacht: Terugbetaling dubbel gemaakte kosten

op 05 augustus 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Via Typhone heb ik een nieuw abonnement afgesloten en bij de provider Ben. Nu is door miscommunicatie tussen Ben en Typhone een fout gemaakt en is mijn einddatum niet juist doorgegeven en uiteindelijk heb ik daardoor dubbele kosten moeten betalen voor twee abonnementen. Ik heb veel telefoontjes gepleegd naar Ben, Typhone en toentertijd mijn abonnement Vodafone. Ik moest toch echt bij Typhone zijn dus ik heb een aantal keren gebeld en de situatie uitgelegd, uiteindelijk is mij toegezegd dat ik de kosten terug krijg van Typhone omdat er door hen een fout is gemaakt. Nu wacht ik daar ondertussen al meer dan een half jaar op en iedere keer als ik bel moet ik weer hetzelfde verhaal uitleggen, word ik stiekem toch wel een beetje moe van! Iedere keer wordt mij gezegd dat ik word teruggebeld door een leidinggevende die met mij verdere afspraken zal gaan maken, nooit gebeurd! Ik denk dat er in de notities die ze maken al zowat 10x staat dat ik word teruggebeld. Als ik dus weer bel en vraag naar een leidinggevende, zijn deze er nooit of zij zijn later aanwezig. Ik ben erg geduldig geweest, maar nu is het klaar! Het duurt nu echt te lang en er is nog niets geregeld! Slechte klantenservice vind ik het!

Ik wil graag de dubbele kosten die ik heb gemaakt terug ontvangen op mijn rekening, zodat het eindelijk opgelost is. In de bijgevoegde bestanden zijn de facturen te vinden waarop de exacte bedragen staan die ik terug zou ontvangen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lyn van Bergen

10 maanden geleden - Wordt er nog iets met mijn klacht gedaan??

Alle klachten die gemeld zijn door Lyn van Bergen