Klacht: Terugbetaling borg

op 10 augustus 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We hebben voor de boeking contact met roompot gehad dat we een vakantie wilde waarbij overdag de kinderen centraal staan en waarbij we ’s nachts konden vissen. Dit was mogelijk op roompot kleine vink en daarom hebben we een huisje aan het water gehuurd. Bij aankomst bleek dat het niet toegestaan was om na 11 uur te vissen. Wij hebben onze klacht aan de receptie gedaan en omdat niet in het regelement vermeld staat dat het verboden is toch ’s nachts gevist. Dit heeft ons een officiële waarschuwing (gele kaart)opgeleverd. Hierdoor zijn ze van mening dat ze de borg niet hoeven terug te betalen. We hebben het huisje netjes achtergelaten en geen problemen veroorzaakt.

Als ik mijn borg terug krijg. Dit is bedoeld om kosten te vergoeden voor schoonmaak of kapot gemaakte goederen. Niet om je gelijk te krijgen bij een menigs verschil dat niet in het regelement staat vermeld

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 augustus 2017 om 10:11 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht SWILLMS 78

2 maanden geleden - Ik zal nooit meer een vakantie boeken bij roompot.tevens zal ik mijn ervaring en mening ook delen op internet en iedereen roompot afraden bij niet correct afhandelen en terug betalen van mijn borg

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Terug betaling van de borg

Reactie van de melder van de klacht SWILLMS 78

2 maanden geleden - Ik zal mijn ervaring met roompot bij iedereen zowel mondeling als op internet delen.ze hebben nog niet geleerd van alle negatieve reacties op die op internet vermeld staan

Alle klachten die gemeld zijn door SWILLMS 78