Klacht: Terugbetaling Albelli

op 18 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Mijnheer, Mevrouw,

Jullie partner de firma Albelli hebben jullie de opdracht gegeven van een storting te doen op de rekening van Jean Berckmans met de volgende gegevens :

KBC bank (België)
Bankrekening : BE19 4297 099702112
Bedrag : 29,26 euro
Datum van de storting zou 27/07/2017 zijn

Tot heden heeft Mr Berckmans nog niks ontvangen ! kunnen jullie dit checken a.u.b.

Dank U

Pol Panis in opdracht van Mr Berckmans

Graag zou we willen deze bedrag (29,26 euro) krijgen op de juiste rekening (zie bankrekening van Mr Berckmans in jullie rubriek "Beschrijf uw klacht"

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Adyen

Heeft op 19 september 2017 om 08:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jean Berckmans