Klacht: Terugbetaling Aircooler order nr. ORD20171616 van 28 augustus 2017

op 23 september 2017 over 6deals in de categorie Websites

Op 28-08-2017 doe ik een bestelling van 2 stuks Laser Achterlicht- Streep EAN 6DH002 (€7,95 Incl. btw /stuk) en een AirCooler Extra Large 648 m³/u (€149,95 Incl. btw).
De laser achterlichten zijn op de afgesproken datum en plaats keurig afgeleverd door Post NL
Op 29-08-2017 krijg ik, een e-mail met pakbon van de laser achterlichten met order nr. ORD201716168 en een e-mail
.Op 30/08/2017 komt de pakketdienst DPD onaangekondigd de aircooler leveren, op het moment van de levering zijn wij niet thuis en de aircooler wordt in het tuinhuis geplaatst en een bericht wordt in de brievenbus achtergelaten Bij het openen merk ik echter verschillende gebreken en ontbreken van onderdelen. Dit was duidelijk een retourproduct. Het was niet mijn bedoeling een onvolledig retourproduct, om welke reden ook, aan te kopen.
Rekening houdend met deze vaststellingen is het vertrouwen in deze levering volledig geschonden en wens ik gebruik te maken van het herroepingsrecht en stuur Op donderdag 31 augustus 2017 een mail naar info@6deals.nl
Op vrijdag 1 september 2017 krijg ik een mail dat de leverancier mij retourprocedure zou toesturen.
Op maandag 4 september 2017 krijg ik een mail klantendienst vidaXL (de leverancier) dat het retourneren geen enkel probleem is en geven mij de nodige informatie en dat zodra het pakket is opgehaald door UPS zullen zij binnen 3 werkdagen de terugbetaling in orde maken, ik hoef hier verder niets voor te doen.
Op dinsdag 5 september 2017 krijg ik van UPS een afhaalbericht voor woensdag 6 september 2017 tussen 9h. en 14h.
Op vrijdag 15 september 2017 stuur ik mail naar service.nl@vidaxl.be met de melding dat ik nog geen terugbetaling heb ontvangen.
Op zaterdag 16 september 2017 krijg ik een mail van Klantenservice vidaXL “Wij hebben op 7 september de terugbetaling naar Boeijen gedaan. U kunt contact opnemen met Boeijen voor meer informatie over uw terugbetaling”.
Op mijn vraag wie of wat Boeijen is krijg ik op zaterdag 16 september 2017 een mail van Klantenservice vidaXL dat de terugbetaling moet verwerkt worden door het bedrijf waar ik het artikel heb aangekocht.
Op zaterdag 16 september 2017 stuur ik een mail naar Tim van de Steege (tim@6deals.nl) met Als bijlage de hele historiek en vraag ik beleefd maar dringend deze terugbetaling spoedig in orde te brengen.
Op dinsdag 19 september 2017, 11:28 mail van klantenservice@6deals.nl (Tim van de Steege ) “We hebben bij de leverancier nagevraagd of het product is opgehaald. Zodra we hier een bevestiging van krijgen zullen we uiteraard zo snel mogelijk het bedrag terugstorten¨.
Op dinsdag 19 september 2017 mail naar klantenservice@6deals.nl “Als de leverancier mij een bericht stuurt dat hij de storting heeft overgemaakt aan Boeijen en dat ik voor verdere afhandeling mij tot u moet richten (zie historiek) zie ik niet in wat het probleem kan zijn. Op slot van rekening heb ik enkel een verkoop afgesloten met 6deals, ik heb stilaan het vermoeden dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd.Indien ik voor het einde van deze week geen terugbetaling heb ontvangen zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen”.
Sindsdien geen enkel contact meer, zelfs het toesturen van de nieuwsbrief is onderbroken.
PS Indien nodig kan ik u de volledige historiek overmaken.

Bij volledige terugbetaling

Alle klachten die gemeld zijn door JulVS