Klacht: Terugbetaling

arnelandeweerd op 23 oktober 2020 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas duurt het veel te lang voordat ik mijn geld terug krijg. Ze reageren ook rijkelijk laat op emails. Gister gebeld en dan word vandaag ondanks eerdere afspraken toch weer gereageerd dat het niet kan. Meubella werkt dan ook niet actief mee aan een (snelle) oplossing door het bijvoorbeeld direct per bank terug te storten in plaats van per paypal. Voor een andere webshop waarbij ik iets retourneerde was dit namelijk ook geen probleem. Is prima administratief te verwerken.

STORT MIJN GELD TERUG.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld per direct terug...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meubella

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meubella nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door arnelandeweerd