Klacht: Terugbetaling

op 31 juli 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vluchten van 3 en 10 mei van brussel naar tenerife en terug zijn geannuleerd wegens covid19. Ik heb hiervoor een terugbetaling aangevraagd, omdat ik de voucher niet wilde en dus niet heb geaccepteerd. Ryanair geeft op de website aan dat de terugbetalingen van vluchten in mei voor het einde van juli worden gedaan, echter heb ik nog niets ontvangen.

Verder is Ryanair onmogelijk te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld graag binnen een paar weken ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paardje97