Klacht: TERUGBETALING

op 15 maart 2020 over Goedkoper.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na het niet leveren van bestelling DEM69644 , bestelling geannuleerd en terugbetaling van 63,80 gevraagd .
ze sturen mails dat de terugbetaling zal gebeuren , reeds 4 maal gevraagd nog steeds niets terug gestort.

Service Center Goedkoper.nl
Do 20022020 13:09
Beste andre,
Bedankt voor je bericht aan ons service center, mijn naam is Florien en ik ga mijn best doen je zo goed mogelijk te helpen.
Ik heb het nagekeken en ik zie inderdaad een niet afgeronde terugstorting in het systeem staan. Ik heb het doorgegeven aan de administratie en die stort uiterlijk maandag het bedrag terug op de rekening. Onze excuses hiervoor!
Met vriendelijke groet,
Florien Service Center
Goedkoper.nl

Gewenste Oplossing:

HET BEDRAG VAN 63?80 TERUG OP MIJN REKENING ZAL GESTORT ZIJN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goedkoper.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goedkoper.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre VB