Klacht: terugbetaling

op 09 oktober 2017 over Jisells in de categorie Online Reisbureaus

hoi, ik ben midden dit jaar gebeld geweest met de melding dat ik een reis “gewonnen” had voor 6 personen. Bestemming te kiezen uit keuzelijst, ik mocht eender wanneer gaan, enkel opleg was nodig in sommige periodes.
ik boek uiteindelijk een reis naar Toscane, ik krijg een mail dat deze niet doorgaat owv niet voldoende mensen voor een groep te maken, waarover ik door niemand ooit op de hoogte gebracht ben telefonisch. Ik krijg een nieuw voorstel van data, deze data passen me echt niet. Ik ben nu 4 dagen vakantie verloren, want op het werk, vakantie doorgeven is vakantie ook opnemen.
Ik wil hiertoe dus ook een terugbetaling, ik heb in het totaal 436 euro betaald. Ik heb hiertoe enkele mails verstuurd, telkens zonder reactie. Na mijn laatste mail waarin ik taalgebruik moest gebruiken dat niet in mij n karakter ligt, krijg ik eindelijk een mail dat men het geld zou terugstorten. Dus ik moest mijn rekeningnummer doorgeven, dit is ondertussen meer dan 3weken geleden. Ook hiertoe heb ik weeral 2 mails moeten versturen. Telefonisch krijg ik niemand te pakken. Dus bij deze nog eens een laatste oproep, zorg aub voor terugstorting van het bedrag. Indien geen terugstorting zal ik andere stappen moeten ondernemen waarvan ik hoop dat deze niet nodig zijn, maar ik ben ondertussen 4dagen vakantie verloren die ik graag in Toscane wilde doorbrengen, maar nu dus in het regenachtige België zal moeten vertoeven, ok ik zou op reis kunnen gaan, maar hiertoe heb ik geld nodig en Jisells heeft momenteel 436 euro van mij nog niet terug gestuurd. Dus ik weet niet meer wat ik moet doen om mijn geld terug te krijgen. Graag een oplossing van jullie kant aub.

ik zal tevreden zijn, wanneer ik mijn terugbetaling zal ontvangen.
ben al 3 weken aan het wachten op een terugbetaling en krijg geen enkele communicatie via Jisells.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuscany Melissa