Klacht: terugbetaling

op 04 oktober 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb per abuis een bedrag van 75 euro naar World pay limited overgemaakt, via ing naar apple. Dit is op 17 juli jl al gebeurd. Ik heb nu al 6x!!! contact gehad met apple, omdat het een aankoop betrof via apple. Apple heeft aangegeven dat zij geen inzicht hebben in de creditkaart gegevens en dat ik bij jullie een klacht moet indienen.

Ik ben pas tevreden als jullie mijn geld terug storen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:19 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:15 geantwoord

Beste WP,

Dit zal uiteraard niet gaan aangezien het bedrijf apple.com aangeeft dit bij jullie te doen. Verder is de eerste en meest logische stap om te bellen met eigen bank, ook hier wordt aangegeven regel het de rekening eigenaar. In dit gevaal WorldPay

Alle klachten die gemeld zijn door YT straub