Klacht: Terugbetaling

op 21 april 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al 3 weken op mijn terugbetaling. Op email wordt niet gereageerd en dinsdag heb ik telefonisch contact gehad en kreeg te horen dat ik mijn geld gisteren of vandaag teruggestort zou krijgen. Tot op heden heb ik niks ontvangen. De klantenservice zou vandaag tot 16:00u open zijn en heb om 15:30u nogmaals gebeld en kreeg te horen dat de klantenservice gesloten is. Nu vraag ik me af wanneer ik mijn geld terug krijg?

Gewenste Oplossing:

Als ik €41 ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 april 2017 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Tienderen,

Erg vervelend om te vernemen dat u het aankoopbedrag nog steeds niet op uw rekening heeft staan!

Wij hebben u zojuist ook het volgende per mail gestuurd over deze kwestie:

Wanneer wij het bedrag refunden, komt het bij 'Stichting Escrow Icepay' terecht en zij verwerken het laatst stukje van de creditering waarna u het bedrag op uw rekening kunt terugvinden. Hier gaan vaak ongeveer twee werkdagen overheen.

Op het moment dat wij zien dat op dinsdag 18 april van ons uit de creditering is verwerkt (waar u ook diezelfde dag een creditnota van heeft ontvangen), moeten wij er vanuit kunnen gaan dat uiterlijk twee werkdagen later het bedrag op uw rekening is terug te vinden.
Nu merken wij dat dit helaas niet is gebeurd en dat er bij Stichting Escrow Icepay een vertraging heeft plaatsgevonden.
Zij hebben ons beloofd dat er hard aan wordt gewerkt en dat u hopelijk morgen het bedrag op uw rekening heeft staan.

Onze oprechte excuses voor deze vertraging, maar wij kunnen u verzekeren dat uw geld onderweg is!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ktien