Klacht: Terugbetaling

op 09 mei 2016 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een busreis geboekt voor 5 personen voor 26-03-2016.
Echter ik kreeg op 23 maart een e-mail van Citytijger dat door omstandigheden de reis niet door kon gaan. Wij hebben aangegeven dat we het totale reissom graag terug willen ontvangen.
sinds dien heb ik 6 keer telefonisch contact gehad met Citytijger en ook per e-mail contact gehad, helaas krijg ik iedere keer een andere verhaal te horen. Er werd aangegeven dat we per e-mail moeten aangeven dat we het reissom terug willen ontvangen. Dit is gebeurd maar vandaag 9-mei kreeg ik na een telefonische contact te horen dat ze onze e-mail niet hebben gekregen en dat het lijkt dat er nooit betaald is door ons.
Ik heb aangegeven dat er degelijk is betaald en dat ik daar een betaalbewijs van heb. Ik zou deze dan moeten sturen naar een e-mail adres, ik heb dan de medewerker gevraagd om mij de e-mail adres per mail te sturen zodat ik een bewijs heb van onze gesprek omdat ik al meer dan 6 keer contact heb gehad en ik iedere keer iets anders te horen krijg. Dit kon hij niet doen en na aandringen zou hij tegen het eind van de avond dit doen maar dit is weer niet gebeurd. Ik heb veel telefoonkosten gemaakt en ik kom maar niet verder. Ik ben zeer teleurgesteld in deze organisatie en de klantenservice is zeer beroerd

Ik ben tevreden wanneer zo snel mogelijk het totale reissom is terugbetaald.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Citytijger.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Citytijger.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Citytijger.com

Heeft op 10 mei 2016 om 08:04 geantwoord

Beste Maryam,

Zoals mijn collega aan de telefoon heeft vermeld ontvangen wij graag een betalingsbewijs. Mijn collega heeft gisteravond ook een e-mail naar je e-mailadres gestuurd (20:16 vanaf travel@citytijger.com). Ook konden wij dit gistermiddag inderdaad niet doen omdat ons mailsysteem een storing had.

Zoals beloofd, wanneer wij het betalingsbewijs hebben ontvangen en de gegevens van je bankrekening kunnen wij de terugstorting in orde maken.

Hierbij nogmaals het verzoek om het betalingsbewijs en de bankgegevens te sturen naar administratie@citytijger.com.

Sebastian Verhoef

Alle klachten die gemeld zijn door alfa159