Klacht: Terugbetalen opleiding metro

op 17 juli 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Vorig jaar augustus was ik blij te vernemen dat ik met de opleiding metrobestuurder kon beginnen. Alle theorie exames gehaald. Voor het praktijkexamen echter tweemaal gezakt. Ik zou het graag nog wel over willen doen. Olympia gaf na de tweede maal gezakt te zijn aan dat zij geen werving meer mochten doen gedurende een periode van 1 jaar voor de klant. Dus helaas pindakaas. Nu nbijna 1 jaar later een brief met de mededeling om eur 2000 terug te betalen vanwege voortijdige beeiniging van het contract. Dus ik word dubbel gestraft….dit kan en mag toch niet?

Wanneer de eur 2000 wordt kwijtgescholden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 17 juli 2017 om 12:54 geantwoord

Beste Diane,

Wat vervelend dat deze mededeling als een verrassing komt. Je kunt onze collega's van de vestiging Amsterdam bellen via tel. 020 358 50 00. Zij leggen uiteraard graag aan je uit wat de voorwaarden waren voor deze opleiding. Hopelijk wordt het dan meer duidelijk voor je.

Olympia Nederland

Heeft op 17 juli 2017 om 13:03 geantwoord

Vestiging Amsterdam bellen doe ik uiteraard. In afwachting of zij oor hebben voor mijn beklag uiteraard.

Alle klachten die gemeld zijn door DianeJeane