Klacht: terugbellen en korting

op 20 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er staat een telfnr. op mijn overeenkomst 09009596 als ik dat bel kan ik niet geholpen worden.
dan moet ik bellen met 088.4542564 daar krijg ik niemand aan de telf.
ik wil 5 euro op mijn factuur korting hebben dat heb ik altijd gehad
er staat ook dat ik een maand gratis heb gekregen hoe zit dat
ik heb nu al drie keer moeten bellen kost mij 1,50 door een fout van jullie
krijg ik dat terug
ik blijf op deze manier bellen ik wil weten hoe dit allemaal zit

Gewenste Oplossing:

ik wil antwoord op mijn vragen
is het een maand gratis
hoe zit het met mijn 5 euro korting op de factuur heb ik aangevraagt
wie betaald mijn telf kosten het is niet mijn schuld dat ik steeds moet bellen
heb ook nog geen telf nr. gekregen (mijn oude nummer) kan hierdoor niet gebeld worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ke647239